Příběh ČISTĚ CZ "od kolébky po současnost"

Jmenuji se Monika a  úklid jsem milovala od malička. 

  

V  16 letech jsem si začala přivydělávat úklidem v domácnostech u kamarádů. Když jsem později pracovala jako asistentka a na úklidy nebylo tolik času, tak jsem začala dávat své úklidy kamarádkám, tehdy se zrodila první myšlenka na ČISTĚ. Ve třetím ročníku na vysoké škole jsem si udělala živnost a úklidům se začala věnovat naplno. Založila jsem živnost ČISTĚ.CZ - tehdy ještě s tečkou :) 

V  červenci 2008 jsem přijala první dva zaměstnance. Studovala jsem, jezdila jako dopravce, v noci obsluhovala za barem a o víkendu pracovala na benzince. Zpočátku jsem se soustředila na malé úklidy (domácnosti, kanceláře, bytové domy a restaurace) ale  na úklidové stroje jsem neměla peníze. Organizace práce probíhala v terénu. Když mi někdo nepřišel na úklid – šla jsem sama, často uprchla ze školy a z úklidu zpět do školy. Velkým zážitkem pro mne bylo uklízení na ubytovně, kam jsem chodila před školou v 5 hodin ráno. Právě tam jsem zjistila, že musím něco změnit! 

V dubnu 2009 jsem získala 1. větší zakázku. ČISTĚ CZ začalo uklízet administrativní centrum na Hybešově ulici, kde jsme ve  výběrovém řízení porazila dvě tehdy největší úklidové služby. V  administrativním centru jsem si rovnou pronajala kancelář o  velikosti 15 m2 a pořídila počítač. Po roce mělo ČISTĚ CZ 26 míst stálého úklidu a 12 zaměstnanců.

V  roce 2010 jsem začala pracovat na  zdokonalování organizace práce, budování značky, rozšiřování služeb, zlepšování úklidových postupů a navázala spolupráci s výrobci profesionálních chemií a nástrojů pro úklid. Konečně byly pořízeny první stroje. Na konci roku 2010 přesáhla firma roční obrat 1,5 mil. korun a já se začala soustředit už jen na ČISTĚ CZ.

V roce 2011 jsem dokončila školu, založila společnost s ručením omezeným a získala další zakázky. Ukončila jsem spolupráci s konkurencí.

Rok 2012 přinesl rozvoj organizační struktury. Vzniklo provozní a obchodní oddělení a dala jsem důvěru samostatně působícím střediskovým manažerům. ČISTĚ CZ získalo certifikát kvality ISO 9001. V tomto roce jsem začala pracovat na zdokonalování bezpečnosti práce, vnitřních norem a etického kodexu ČISTĚ CZ.

Rok 2013. Máme nové kancelářské prostory. Rozšířila jsem služby o mytí aut, renovace podlah, výškové práce a prodej hygienického servisu. ČISTĚ CZ má nové logo a celkovou image. Uklízíme Lidl, Kooperativu, Raiffeisenbank i síť drogerií Teta. Spolupracujeme se stavebními firmami – Hochtief, Skanska či Porr. Začínáme uklízet pro fitness centra a zdravotnická zařízení. Počet klientů narostl o 58 % a počet zaměstnanců o 35 %.

Velký rozvoj zaznamenala firma v  roce 2014. Vzniklo oddělení kvality, získali jsme 1. místo v soutěžích o nejlepší úklidové služby (Brněnská Trefa a Deník Rovnost), tváří ČISTĚ CZ se stává Chantal Poullain. Zdokonalujeme naše úklidy a zvyšujeme specializace mobilního týmu. Poskytujeme poradenství a moje odborné články začínají vycházet v časopisech. Provozujeme vlastní prádelnu. ČISTĚ CZ má roční obrat přes 5,5 mil. a více než 60 zaměstnanců. 

V roce 2015 uklidila firma více než 700 jednorázových úklidů. Spustili jsem nový web, rozjeli eshop a já začala psát tento blog. Aktiva firmy přes 2 miliony a tržby 7,6 milionu. Monika věřila, že firma může sloužit veřejnosti. Na konci roku měla firma 63 pravidelných úklidů.

Rok 2016. Díky rychlému rozvoji a flexibilitě mě vlastní, dochází k velkému nárůstu zakázek. Vlastní kapitál se zvýšil o více než 70%. Tržby narostly o 35%. Počet zaměstnanců a klientů se zvyšoval. Přijala jsem provozního ředitele, fakturantku, řidiče a skladníka. Vzniklo obchodní oddělení. Přestěhovala jsem firmu v Brně do Husovic, kde jsem pořídila kancelářské a skladové prostory. Dál došlo i k rozšíření prádelny. Aktiva firmy jsou přes 10 milionů z čehož je 8 milionů v dlouhodobém majetku.

Rok 2017 bych označila: "ČISTĚ CZ předběhlo svou dobu". Firma dál prosperovala, pečovala o své zaměstnance. Ale systémy, které fungovaly v malé firmě už nefungovaly ve firmě o velikosti Léto 2017. Přes 150 zaměstnanců, 9-ti členný tým managementu. Nový vozový park, reklama na Kiss Hády stále běží...co přišlo pak? Řekla bych kulový blesk! Management byl rozpuštěn, zakázky začaly kolabovat. Monika domlouvala prodej ČISTĚ CZ. A 31.12.2017 si to rozmyslela.

NÁŠ ÚSPĚCH JE VYBUDOVÁN NA NAŠEM ODKAZU HODNOT A PŘESVĚDČENÍ. 

 

Současnost... 10 let od vzniku má firma ČISTĚ CZ přes 70 šikovných zaměstnanců. Začali jsme provozovat ubytování. Pracujeme na zdokonalování práce úklidových pracovníků, tak aby vyhověla navyšující se poptávce. Začínáme s vývojem vlastní značky oblečení a obuv pro úklid. Začínáme od února s reklamou, tentokrát na rádiu Krokodýl. S rádiem pořádáme už tradičně "Velikonoční úklid úplně zadarmo".

Máte se na co těšit.

Vize:

Být společností, která:

  • je prospěšná pro společnost
  • buduje dobré povědomí o kvalitě úklidových služeb
  • udává trendy v úklidu
  • výrazně se odlišuje od konkurence a svým přístupem

Líbí se Vám návod?

Vsaďte na kvalitu a skočte do našeho

E-shopu

Podobné články

  • 3. 3 .2017

Principy úklidu koupelny

Co je důležité při úklidu koupelny - použití kyselin a alternativ. Jaké produkty vybrat pro čištění a jak s nimi postupovat.

  • 13. 8 .2017

Aby odpady odtékaly…

Kdo používá hydroxid sodný - krtek? Čtěte určitě tento článek ...

  • 12. 3 .2016

Jak pečovat o vanu a sprchový kout.

Připravila jsem pár dobrých obecných postupů péče o umyvadlo, vanu nebo sprchový kout a doplnila je o „vychytávky“, které vás určitě budou zajímat.