Rozhovor s majitelkou ČISTĚ CZ o ČISTĚ CZ

Čím se zabýváte a jakým způsobem funguje vaše podnikání v praxi?

Firma se zabývá * Úklidem * Prodejem úklidové chemie a pomůcek pro úklid * Poradenstvím. Děláme tu službu pro Lidi a prostřednictvím Lidí. Náročné Ano. Krásné o to víc.

Jak dlouho podnikáte?

Podle rejstříků od roku 2008.

Jaké byly začátky vašeho podnikání a co bylo jeho motivací?

Krušné, tak jako to u začátků bývá…ale byla to obrovská chuť, která mě hnala dopředu. Tvořit něco, co mě naplňuje, to je ta pravá chuť do práce. Taky jsem pracovala i se skvělými lidmi. Tak aspoň nějaký čas se zdáli jako ti vhodní. (smích) Ne, opravdu mám je všechny ráda…bez rozdílu.

Co považujete za dobu svého podnikání za největší úspěch?

To, jak to dělám. Výsledky vystupují na povrch v čase. Vidím, že nevědomě zavátá semínka dobré práce mě překvapují krok za krokem, rok za rokem. Milé a nečekané.

Co považujete za největší překážku či komplikaci ve vašem podnikání?

Mým úskalím byl můj věk a pohlaví. To však dnes vnímám jako svoji přednost.

Kolik máte zaměstnanců?

V současné době kolem 70. To je tak nejbezpečnější únosná míra…uvidíme, jak se to projeví v čase.

Jak to myslíte?

Firma za poslední 2 roky rychle vyrostla a není moji touhou mít sta zaměstnanců, tak jako tomu bylo dřív.

Jakým způsobem zajišťujete, aby váš dodavatelský řetězec splňoval požadavky na transparentnost, dodržování lidských práv, zaměstnanecké podmínky a ochranu životního prostředí?

Musím dodavatelům věřit, tak stejně i mí kolegové. To by mě unavovalo podceňovat někoho* bezesporu z komunikace se dodavatele musí panovat přesnost a plnění pak poznáte na vlastní kůži. Mám dlouhodobé dodavatele a naše vztahy jsou vzorné.

Jakým způsobem komunikujete/zajišťujete transparentnost vašeho podnikání vůči zákazníkům?

Od začátku se věnuji poměrně dost času marketingu. Ten mě baví. Pak se plní moje začáteční teorie s dopadem reklamy. Tvořit, věřit a pustit to. Jinými slovy, od začátku věřím tomu nadšení, které mi ČISTĚ přináší. To promítám do vnímání té firmy a přepisuji do prezentace – marketingu. Uvědomuji si, že marketing je všechno, co dělám. Transparentnost v úklidových službách* prezentuji svůj přístup na facebooku a webu ČISTĚ* Snažím se být aktuální* S klienty ráda tvořím další hodnoty, mám ráda spoluprácí. 

Čím si myslíte, že se odlišujete od vaší konkurence?

Dívám se na konkurenci jako na inspiraci k inovacím, tak aby naše společnost poskytovala ty nejlepší služby na trhu. Naším hlavním rozdílem je rychlá odezva, vysoce kvalitní služby a konkurenceschopná cena. Naši zaměstnanci jsou vysoce vyškoleni a vždy se snažíme poskytnou ty nejlepší služby. 

Zavedli jste v poslední době nějaké významné inovace?

Zavedla jsem pravidelná školení úklidových pracovníků, prospívá to nejen našim vztahům ale i kvalitě odváděné práce. Dělám pro zaměstnance soutěže a snažím se tým stmelit.

Jaké jsou vaše podnikatelské plány, čeho chcete dosáhnout?

Je těžké to vnímat jako plán, mám jasnou vizi. Dosahovat naplnění z činnosti, která mě a mé kolegy zaměstnává.

 

Líbí se Vám návod?

Vsaďte na kvalitu a skočte do našeho

E-shopu

Podobné články

  • 17. 1 .2018

Ukliďte si jako Bůh...

Všechno, co je doma Vidět, musí mít svůj Důvod. Pocit z uklizeného prostoru totiž tvoří až nepovalující se věci po nábytku a po parapetech ...

  • 13. 2 .2018

Příběh ČISTĚ CZ "od kolébky po současnost"

U zrodu firmy, která byla založena před 10 lety, stojí mladá studentka ekonomie. Jakých těch 10 let bylo?

  • 3. 1 .2018

Odstranění vodního kamene z nerezu

Článek pro ty, kteří bojují s vodním kamenem na bateriích, sifonech, kovových špuntech... Tady poskytuji návod, jak se ho zbavit ;)